niedziela, 10 maja 2009

ROKSANA


Nazywam się Roksi, ale odkąd stałam się dorosłym kotem, moi Państwo mówią na mnie Roksana. Mam młodszego brata - Zbója, który dostał imię po tym, jak okazało się, że każdego dnia są z nim jakieś problemy.
Nasze relacje są bardzo pokojowe. Po prostu żyć bez siebie nie możemy...
Razem się bawimy [ co widać na zdjęciu], razem śpimy [ drzewko - MOJE DRZEWKO- jest dla nas stanowczo za małe ]. Tak przynajmniej uważam, bo odkąd Zbój nauczył się wchodzić na najwyższą kondygnację mój spokój został zakłócony...
To co lubię najbardziej, to spać. Potrafię zasnąć wszędzie. W każdej pozycji i w każdym miejscu. To takie moje hobby, choć odkąd jest w naszym domu Zbój, nie jest to już takie proste.
Moje życie to walka: o miskę, o drzewko, o miejsce na sen i ... o życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz