niedziela, 10 maja 2009

REGAŁ TYLKO DLA MNIE



Jestem kotem szczęściarzem i to bez dwóch zdań. Moi Państwo kupili regał tylko dla mnie. Fajnie co? Na początku trochę się zastanawiałam co to takiego, to wielki, co Państwo wtaszczyli do domu. Wiecie, trzeba być czujnym. Raz nie byłam i proszę - Zbój zadomowił się na całego. Teraz wolę sprawdzać. Tak na wszelki wypadek. Tak więc, gdy tylko pokazali się z tymi wielkimi pudłami wyruszyłam na małe sprawdzanie Zbój oczywiście zainteresował się tymi wszystkimi śrubkami, kołkami i młotkami. Ja wolałam się trzymać z daleka. Kiedy jednak Pan złożył już wszystko w całość postanowiłam sprawdzić jaki jest tego efekt. muszę przyznać, że całkiem, całkiem. I nawet do pyska mi z tym regałem
Taki regał to jednak skarb. Możesz się spokojnie położyć, masz "oko" na cały pokój i to co najlepsze... spokój od Zbója, bo jest za gruby, żeby się dostać na tą wysokość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz