czwartek, 23 lipca 2009

NOWE POKOLENIE























Właśnie się dowiedziałem, ze na Pomorzu rośnie nowe kociamberkowe pokolenie. Ten łaciaty to Pimpuś, a drugiego imienia jeszcze nie znam. mam nadzieję, ze uda mi się, jak będę na Pomorzu, Poprosić Panią, żeby pozwoliła mi się z nimi pobawić. W końcu jestem tak jakby ich przyszywanym wujkiem i ciąży na mnie odpowiedzialność, by uczynić z nich prawdziwych komandosów. A tak widzę, że Pimpek ma niezłe zadatki by być dobrym komandosem.
Oczywiście muszę najpierw opracować plan szkolenia, dostosowany do ich wieku i pewnie krótkiego okresu jakim będę dysponował na to szkolenie. Eh, znów łapy pełne roboty.

2 komentarze:

  1. I mam też w bloku Kotkę sąsiadkę, dużą już.Zwaną Kicią, Balbiną, Kaśką lub Kotką Mamrotką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę... podobno koty mają po trzy imiona:
    1 oficjalne
    2 domowe
    3 tajemne
    a ta nawet cztery... :-)

    OdpowiedzUsuń